Helgen som varit

Fredag:
Sov endast 2 timmar och sedan åkte vi till karlstad. Sjukt trött men kunde ändå inte sova i bilen (med allt jävla väsen och musik)
Kom fram till Karlstad. Skulle sova där, men då kom Fredrik o väckte mig hela tiden=/
Sen träffade vi Madde, Erik, Tias och Frida och senare kom även Q!
Helt underbart o träffa dom igen! Saknat ihjäl mig efter er<3
Sen spelade Early To Bed

Dom va verkligen skitbra och publiken med:) Vi fick till och med upp dom på scen en gång till med ett extra nummer;)


Sen skulle Madde o di åka hem och då brast jag i gråt.
Har saknat dom så himla mycket<3
Jag saknar o älskar er ska ni veta<3<3

Lördag:
Inte mycket sömn i natt inte. Kanske 2timmar där med.
Åkte till Göteborg. Kom hem. Lagade mat. Sov. Vaknade.
Åkte ut till saltholmen och där köpte vi glass och åkte med en färja ut i havet!!
Så himla underbart mysigt<3


Söndag:
Vaknade vid 13.
Gick upp och duschade och sen tog vi med oss en filt ut och några mackor och så åt vi frukost ute i det gröna:)
Underbart:) fan, vad jag älskar mig pöjk! Finns ingen bättre pöjk (för mig i alla fall) i hela världen!!
Tack för en underbar helg<3

Ikväll blir det jobb. 20:54-04:24. Åh, jag längtar till nästa vecka när jag jobbar eftermiddag och får sova med Älskling om nätterna:) Då får jag även jobba med Cecilia (hon som jag träffade på bussen då när jag gjorde drogtestet)
De ska bli kul!
Nej nu ska jag ut o gotta mig i solen<3
jag vill även gratta min underbare mamma på morsdag!<3 Du är världens bästa mamma och jag älskar dig och saknar dig grymt mkt mamma:(<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

motivlackerare är en sån som lackerar snygga detaljer på bilar, lastbilar, mopeder, hjälmar m.m.

2009-06-01 @ 09:21:33
URL: http://trinket.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack så jätte jätte mycket! Jag och dina syskon saknar dej också jätte mycket ska du veta!! Du/ ni är ju ALLTID varmt välkomna hit när längtan blir för stor efter oss!;) Älskar dej mitt lille hjärtegull!!:-) Tusen pussar och kramar från mammsen!!

2009-06-01 @ 18:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0