Blodpudding och fotboll

Hemkommen från en gympass på 2½timme:)
Började med 50minuter på löpbandet, konditionen gick skitbra idag!
Sedan 75minuters styrketräning där jag bara ökar på vikterna;) haha!!
Ben, armar, mage, rygg. Benen och armarna fick sig en REJÄL omgång idag:)
Sedan klev jag upp crosstrainer och trappade på i 5korta minuter och sedan 10minuter på löpbandet och sedan strechade jag!
Gött! Så nu är jag hemma och har duschat o ätit blodpudding! Guud, va nyttig jag är!!:D

Om en vecka ska jag börja jobba på Pågen. Jag är lite nervös men ändå ska de bli riktigt kul!!
Igår så hade jag o Älskling en egen dag (äntligen!) Vi va sugna o gå på Dead By April men det var utsålt och vi hade ändå inga pengar.
Men istället för jag så otroligt rastlös (det var ju min gymdag men jag ville hellre va med babe) så jag drog på musiken i bött och dansade och hoppade och dansade så jag blev helt svett!! Haha!!
Sedan käkade vi mys på kvällen:)
Lövbiff med rotsaker (ungsrostade), sås och vitlöksbaguett och sallad förstås:D
Och till efterätt en cheesecake! Yum va gött!

Och sedan tittade vi på "Rädda Menige Ryan" och åt lite godis;)
Ikväll ska vi titta på "Deja Vu"!
Nu snart ska vi ut med Buffy för Fredrik har köpt en boll till henne så vi ska ut sen o spela fotboll;) hihi!:D

Ha en fin kväll!
Pusspuss

(Som sagt om någon blir sugen på det jag lagar/bakar så skriv en kommentar med er mejl så skickar jag receptet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0