Åh så bra jag mår!


(Så här snygg är man när man går till gymmet;))
Gymmet idag:
55minuters kondition på bandet gick verkligen skitbra!! Blev svettig och härlig!:D
Sedan ca 90minuters styrka! Ökar o ökar vikterna och kör mer koncentrerat! GÖTT GÖTT GÖTT:D
Sedan avslutade jag med ännu ett svettigt pass på bandet:) 15minuter.
Sedan strech och sen hem till en vovve:)
Efter träningen äter man en god middag;)


Det blev inge Early To Bed idag i Kungsbacka, jag skulle inte få plats i bilen och gumman skulle bli själv så länge så jag stannade hemma (en liten stund i alla fall) och gick till gymmet!:D
Underbart de med:) Ska ju se ETB nästa vecka (förhoppningsvis) Jag klarar mig nog:)
Idag fick jag nog världens finaste komplimang av min Älskling.
Jag berättade om en liten scen från Hey Baberiba. Han satt tyst och tittade på mig och log och sa:
- Gud va glad du är!
- Är jag glad?!
- Ja, du har vart så glad den senaste veckan!
- Har jag?
- Ja de har du.
Gud va glad jag blev då:D  Man jag kanske ska va lite jobbig o säga att det är nog träningen som har gjort de!
Jag har ju tränat i bara 1½vecka ungefär och jag märker redan resultat:) Så mycket gladare och mer energi och jag har faktiskt en duktig kropp för man ser redan lite muskler;) I alla fall på armarna!:D
Det här är nog första gången i mitt LIV som jag inte tränar för att gå ner i vikt. Denna gång tränar jag för att jag vill må bättre och jag vill, tro det eller ej, bygga muskelmassa! Bli en grov liten grej;) Haha nej då, inte direkt gör grov men lite mer muskler vill jag ha:D
Vad har hänt med mig?:O Vad jag har förändrats! Underbart, kul och väldigt intressant:)
Ska bli kul att lära känna den här Mia

Träning för en glad! LÅT STÅ!:D

Ha en fin kväll! Här i Göteborg är det underbart väder och sen blir det Desperate Housewives;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har oxå skaffat blogg nu:S får se om det är någe kul;) hehe. jag har ju oxå börjar träna nu, fast hemma da, och det är för att få bort lite onödigt fett bara och bli slank å fin te sommarn, det känns verkligen bra å träna kan ja hålla med om:) puss!

2009-05-19 @ 19:27:41
URL: http://trinket.blogg.se/
Postat av: Fader

Härligt du är igång nu då med träningen.

Visst är det en skön känsla o träna.



Hoppas vi syns snart.

Kram till er båda...

2009-05-19 @ 20:09:45
Postat av: Louise

Va glad jag är för din skull, Mia!

Jag håller fullkomligt med dej; man blir så pigg och glad när man är igång och tränar! ...och när man v'l börjat med träningen så blir det ett härligt beroende, för man känner direkt om man inte tränat en dag hur mycket tröttare man faktiskt blir!

Jag älskar att träna och känna att jag gör något bra, och man får en bättre inställning till livet och tacklar problemen på ett helt annat sätt. Det är underbart, fortsätt må bra nu! :D



Ang. Pius där, så är det så otroligt hemskt det som hände. Det fanns inte ett felpå hästen innan han skadade sig verkligen, han var verkligen en underbar häst, och en sån pigg 19åring som han var skulle ju ha blivit jättegammal :(

Ingen häst kommer nog någonsin kunna mäta sig med honom... <3

2009-05-20 @ 18:36:29
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0