Tonårsliv

Igår så tittade jag på en dokumentär som kommer gå i åtta delar på SVT. Den heter "Tonårsliv" och handlar om tre tjejer som är 18år som är olika men ändå så lika!

Måndagar 21:30 SVT1

Handlar om Cecilia (till vänster) som har det jobbigt i skolan eftersom hon har dyslexi
Handlar om Monica (i mitten) som är mamma (Du hittar hennes blogg nere på "länkar")
Handlar om Johanna (till höger) som har anorexi (Du hitter hennes blogg nere på "Länkar")

Väldigt sevärd så de hoppas jag att ni tittar på nästa måndag kl 21:30 på ettan:)

Ikväll ska Fredrik o jag göra nyttiga hamburgare m klyftpotatis! Självklart köpte vi Pågens grova hamburgarbrön;) Måste ju stödja dom så att di har råd att betala ut lön till mig;) Hihi!
Åh, va kul det ska bli i morgon att äntligen få rida! Lite nervös är jag eftersom det var ett tag sen plus att jag ska rida med denna okända människa! Hugaligen va spännande:P Hihi:)

Förut så såg Fredrik när han loggade in på banken att han hade fått 1500kr av sina föräldrar. Då drog vi på oss kläderna och sprang till affären och släpade sedan med oss fem matkassar hem:) Så nu har vi äntligen lite mat i kylen igen, känns ju ganska bra! Haha!

Ikväll blir det Desperate Housewives och Christine! Glöm inte o titta ni heller:)
Ha en fin kväll med er!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Daniel

gu va kul, grattis till jobbet föresten :D jätte kul att du äntligen får jobba lite :) kram

2009-03-24 @ 19:51:08
URL: http://ddslife.blogg.se/
Postat av: Mimmie

I miss you <3<3

2009-03-24 @ 21:04:24
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Den dokumentären vill jag se! Ska kolla nästa måndag :) lät intressant.

Sakner dig gumms<3<3

2009-03-25 @ 14:00:10
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0