Tjockismonster?

Dagen har gått och nu återstår sängen, även om John Blund glömde att strö grus i ögat på mig.
Dagens händelser har vart så ovärda att ens tala om. Jag har inte gjort NÅGONTING! Nu till kvällninga kom Marcus hit och vi käkade nachos o tittade på "Family Guy"

Idag var tv4 "Idol" o filma på Älsklingens jobb (Ica här i Göteborg) . Det var någon jobbarkompis som var o sjöng framför juvryn igår. (Idoljuryn var ju här i Göteborg igår för er som inte vet).

Åh, efter nachosen så blev jag så JÄVLA sötsugen! Så sötsugen utan dess like! Jag funderade på att baka negerböllör, men vi hade inge kokos=/ o sen ville jag baka muffins men vi hade ju inge vetemjöl=/ Så mitt i mitt sötsug så slet jag upp kylskåpet och åt mandelmassan som fanns där efter fettisdagen (ja, jag vet: MANDELMASSA) Snacka om att jag kände mig som en liten fetisunge som åt allt som fanns i dess väg! Sen blev det en näve jordnötter och en decilter fanta eller va fan det var som var kvar i flaskan. Efter det blev jag äntligen lugn. Haha, faen då dä ä ju som man ska ha mens ju! Men alldeles nyss så kom vi hem från pizzerian med en varsin glass :$ Ätit två glassar idag:$
Tjockismonster jag?
Glass från Magnum:)

Imorgon lär det bli ännu en värdelös dag=/ Ursch, tråkigt...
Men på onsdag ska det bli roligt! Då kommer pappa och hans flickvän(?) hit och då ska  vi bjuda på middag!:D De ska bli jätteroligt! Längtar dit!

Ha de fint, så görs vi imorgon:)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0