Morgondopp

Imorse ställde vi klockan på 09. Åt en god frukost och sen tog vi buss/spårvagn till Valhallabadet och simmade i en timme! Gud va roligt de va!
Jag har inte badat i badhus sen näst sista året på gymnasiet tror ja!
Åh, de va så kul:D
Efter mycket om och men vågade jag till o med dyka från kanten (också hur många år som helst; jag menar jag blir ju inte yngre o dummare;)) Wie:D Duktig jag:D
Valhallabadet


Fick till och med med Älskling på det här! Här har ni bildbevis:
Älsklingen på Valhallabadet

De va i alla fall hur gött som helst så nu har man fått lite motion för idag också:)
Vi har bestämt oss att en dag varje vecka ska vi åka o göra någon sånt här. Motionsgrej. Nästa gång kanske vi tar gymmet? Det är ju faktiskt inte så farligt dyrt:)
Sen när vi kom hem gjorde vi riktigt nyttiga pannkakor med grahams och rågmjöl och fiberhavregryn! Hur goda som helst och man blev mätt efter två! (eller jag i alla fall)
med grahamsmjöl, rågmjöl, fiberberikade havregryn:)

Och som grädde hade vi förstås lågfett grädde (20%) och en jordgubbsylt med mindre socker! Nyttigt värre!:D
Nu ska jag vila lite o sen ska vi gå till ICA o handla lite grejer inför bjudningen imorgon:)
Pusspuss på er!:)

Kommentarer
Postat av: thea

nej da frågade bara om:P

2009-03-31 @ 20:17:19
URL: http://www.theeea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0