Imorgon gäller det!

Får jag jobbet tro?
Imorgon är det dags för arbetsintervju på Pågen!! Jag blev så glad när hon ringde i fredags och ville träffa mig så jag längtar faktiskt rejält till intervjun! Tycker om att träffa nya människor, skapa nya kontakter och vara lite social! Ska bli skitkul! Längtar ihjäl mig konstigt nog! Så imorgon klockan 14:03 går bussen härifrån som tar mig till Västra Frölunda, resan tar ca 40minuter. Framme 14:45. Har jag lite tid att ta reda på vart fan jag ska och sen när jag hittar dörren som är textad med "Personalingång" så ska jag ringa till kvinnan och säga att "nu är jag här" så kommer hon och hämtar mig och sen bär det iväg på en riktig arbetsintervju! Min första riktigt inför mitt  första (förhoppningsvis) riktiga jobb, och jag vill verkligen ha det här jobbet också! Gud, va jag vill ha de! Och gud va jag behöver det också! Skulle verkligen vara jätteintressant att få jobba för Pågen:) HOPPAS HOPPAS jag hamnar i bageriet(A)
Så önska mig ett stort fett lycka till och håll tummarna för mig i morgon kl. 15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0