Guuuuud va tråkigt

Som jag antog har även denna dag varit händelselös. På gott och ont.
Hyrde en film som jag tittade på. Städade.
Sedan ringde Älsklingen och sade att Marcus skulle komma o hämta en nyckel men det gjorde han aldrig.
Bla bla bla, onödig dag och onödigt tjat.

Men imorgon i alla fall ska vi ställa klockan och gå upp och åka till Valhallabadet och bada!! De ska bli skitroligt!!
Fredrik är ju ledig imorgon!

Just nu tittar jag på "Ballar av stål" Det är ju skitbra! Titta på de säger jag bara!:D
Tittade nyss på "Tonårsliv" också på SVT nyss. Faen vad man känner igen sig. Men det är värt att se!

Åååh, längtar tills i morgon! Då ska även Älsklingen bjuda på lax:D Yum:D

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Den finns hos asos :)

2009-03-31 @ 13:29:36
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0