Fullstorm i tvättestugetider




Idag är det fint väder. Sånt där väder att man får dåligt samvete för att man sitter inne, och så går man ut och man vill bara in igen! Det är full storm här ute!
Jag tycker inte om när det blåser!:(

Idag är det tvättid 14-17, det ska bli skönt att få lite nya kläder. Imorgon blir det att åka till ett stall som ligger nära Angered och ta en tur på en fjording! Gud, va kul det ska bli! Och sen på torsdag ska jag till Lerum (tror jag att det va) o rida på en exridskolehäst:) Det ska bli så roligt!:D Det måste vara över ett år sen jag red sist, så lite ringrostig kommer jag nog vara:P

Imorgon får min lille pöjk löning och det behövs det! Nu ska jag läsa lite bloggar och titta runt på nätet på lite små skit och sedan blir det tvättstuga:) Vi hörs säkert senare ikväll!:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0