Ett sista inlägg

Ett sista inlägg innan det är dags för sängen.
Jag är underbart trött! Blev faktiskt helt slut i kroppen efter träningen:)  Så jag lär nog inte bli så gammal idag:)
Nu är menyn klar för i morgon:
Förrätt: Avocadoröra med gnocchi (eller va faen det heter) bröd.
Varmrätt: Hawaiiburgare m klyftpotatis (Allt från scratch såklart)
Efterätt: Kanelbruschetta.
JÄVLER VA GÖTT!:D

Jag har haft rekordmånga klick på bloggen idag! Det är bara fint de:) Fortsätt med det! Kul att folk läser!
Nej, nu ska jag titta klart på Desperate Housewives:)

Imorgon kl 15 kommer pappa o Pia:) Hoppas dom inte läser de här för de ska bli en överraskning med maten:)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0