Barbackaridning

Så! Nu har jag kommit hem från stallet. Tjejen var jättetrevlig och hennes hästar jättesöta:D Fast jag ramla av en gång, eller ja ramla o ramla, jag gled av. Vi red barbacka (utan sadel för er okunniga) och i en stark uppförsbacke gled jag av! haha lite pinsamt men men:) Jag hamna ju på mina två ben som tur va och inte raklång på marken
Lurvis

Söt va?:D
Det var helt underbart o va i stallet igen! Alla underbara dofter! Ååååh:D Vill dit igen! Jag kom hem ca 21 och då hade Älskling lagat:
YUM:D

GÖTT! Så nu har jag väl vräkt i mig en fyra stycken eller nöe:D O sen innan jag åkte till stallet så gjorde vi äntligen de dära nyttiga hamburgarna! Med grovt bröd, klyftpotatis, hemmagjorda burgare stekta i solrosolja m grönsaker! Nyttigt värre:D

Gött

göttigt

Nej nu måste jag hoppa in i duschen för älskling känner av allergin:( Faen då:(

Kommentarer
Postat av: monica o baby felice - Tonårsliv

Nemen tack :) Hon går bara här hemma nu och det är verkligen hur roligt som helst :)

2009-03-26 @ 11:21:44
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad mysigt :) <3

2009-03-26 @ 16:20:18
URL: http://sarario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0