Vattkoppor

mmm...härligt:)

Kom hem från jobbet imorse 05:30 ungefär (men det var väldigt nära att jag missa bussen) och när jag kom hem käkade jag frukost med svärmor och sedan så åkte hon och jag gick och lade mig bredvid en väldigt prickig och febrig pöjk:O
Han ringde till läkaren och drog iväg. Vi misstänker: Vattkoppor, eftersom det lilla CP barnet inte hade de när han va liten! haha:D Nää då sötis:)
Han är otroligt söt i alla prickar!
Så nu blir han hemma hela veckan och jag vill va hemma och ta hand om honom:(

Full storm i Göteborg idag:( Inte kul alls
En tjej på jobbet som heter Frida som jag brukar prata med hennes pöjkvän spelar också trummor i ett band och den 17:e Juni skulle de spela på Sticky så då ska jag dit:)

Dä går väldigt bra på jobbet faktiskt:) Fick en "komplimang" igår. Han som jag går med sa igår:
- Du kommer klara dig fint sen när du börjar nästa vecka (när upplärningen är slut då)
Wie:D Duktig jag! Och sen när jag packade korvbröden så tog jag tre i taget och då sa han:
- De flesta nya brukar bara ta en i taget.
hihi, jag är så duktig så:)
Böt clipsen igår också och de gick bara fint de med:) Men man får så jävla ont i benen för man måste stå på huk i flera minuter och då känns de i bena:P
Så idag blir de jobb IGEN 20:54-04:24 men snart är det dags för mina verkliga tider: 13:10-21:10.
ska bli ganska skönt!

Nej nu ska jag låta håret torka och gosa lite med min Älskling<3

Kommentarer
Postat av: therese

Jag jobbar på Wasabröd :) Vi har exakt likadana arbetskläder :) hihi

Men som sagt, gött o slippa bry sig :)

Skönt att du ändå har ett jobb, sak samma om det är över sommaren, alla har vi börjat den vägen :)

bara hoppas att du får bli kvar efter sommaren sen ;)

2009-06-03 @ 09:38:27
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0