mmm så gött :)


Vaknade 13:30. Gick upp och åt en rejäl frukost och sedan vid 15:20 så klev jag upp på löpbandet på gymmet:D
Har inte tappat mkt alls fast de va 2 veckor sedan jag va där sist.
Kondition:  45 minuter på löpbandet. 10min rask promenad sedan resten löpning varvade med snabb/vanlig jogg
Styrka: ca 75 minuters styrka, gick bara fint:)
Kondition: 20 minuter på löpbandet, intervall.
Så jävla gött o va där igen:) Så på måndag och onsdagar ska jag ställa klockan för att gå o gymma innan jobbet:)

Sen spelade Älsklingen o ja kubb


De började ganska bra, jag ledde o va skitduktig^^ haha! Men sen så vann Älsklingen jättefort:(
O sen spelade vi IGEN o då vann han hur lätt som helst, o då ville inte jag spela mer:P
Haha:D

Så här är det: Mitt hår är riktigt slitet. Riktigt slitet. Så jag funderar på att klippa av mig en bit. En bra bit faktiskt. Mitt hår växer ju så fort ändå, och de är ju bara hår. De växer ju ut. Fast jag vet inte om mitt huvud passar i kort hår:S
jag menar jag har ju så tjockt ansikte:S
Typ ngt sånt här hade jag tänkt:


Men vi får se.
Ha en fin nationaldag alla:) Själv ska jag inte fira de ngnting! Hehe:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tror du passar i det, om du klipper upp det mycke oxå, då blire ju lättare att få volym å allt oxå:)

2009-06-08 @ 09:21:01
URL: http://trinket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0