Fredag at last!


Åh äntligen helg efter en lång och slitig vecka! Vart otroligt mkt att göra!
Men det har vart en mysig vecka med Mattias, Cecilia och stackars Emelie som fick gå hem i tisdags pga av nackspärr.(
Igår så köpte jag en massa bröd i butiken:) 2 påsar kanelgifflar, muffins, 2 Javisst, 1 Äntligen SUBS, 1 Njuta, 1 Härligt, 1 Fröjd för bara 47.25kr! Jävlar va bra!:D
Sen efter jobbet så drog jag o Cecilia ut på en cider/öl! de va mysigt o roligt!

I onsdags var Buffy till frisören och jävlar va gullig hon blev!!

Hihi, hon är så jävla söt den där gumman<3

Idag så vill Älskling dra till Metaltown och han vill bjuda mig men biljetten kostar över tusenlappen! Jag vill hellre att han sparar dom pengarna till resan, men vi får se hur det blir.

Jag planerar en liten tripp nästa helg. Kanske ska åka hem till Värmland men det är mkt som jag måste planera! Ska ringa hem och fråga om jag kan få skjuts hit o dit:)

Igår fyllde världens bästa pappa år! Grattis din gamle man!!

Å, nu är jag hungrig så nu ska jag äta frukost och sen blir det till o tvätta:)

(Fyfan va jag trivs här i Göteborg)

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Kul att se att du mår bra gumman ! :) saknar dig!

2009-06-26 @ 17:43:16
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0