Shake you boobie

HAHA fyfan!
Emelie är fan för rolig asså!!!:D

Emelie skjutsade hem mig som vanligt och på E6:an innan avfarten hem mot mig så kommer en bil upp på hennes sida och killen där i GLYSER som han inte sett något liknande förut!
Asså han tittar inte EN SEKUND ens en gång på vägen och då precis innan vi ska svänga av på avfarten så vänder sig Emelie mot killen i bilen och "tuttar" upp sig och då BRYTER vi ihop av skratt!!
Haha, jag skrattar än när jag tänker på de!! HAHA:D
Skulle vilja sett hans min asså!

Grattis till Tias o Frida som firar ett år tillsammans idag!!

Nej nu ska jag ge mig för jag har inge mer vettigt o skriva:)

På torsda blir de klippning!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0