Hurghada

Oj! Dä ä så mycket kul som har hänt!!!
Jag börjar med utegången igår:)

Fredag:
Det verkligen VRÄKA ner regn hela dagen men sen när jag skulle iväg o möta Cecilia så slutade de mirakulöst nog:)
Vi träffades på "Dubliner" men gick vidare till "Bee" där vi fick oss ett glas vin, gratis!
Nam namn säger jag bara om bartendern där;)
Sedan åkte vi hem till Cecilia och käka underbart god pizza!!! Blev väldigt mätta och drack lite vin.
Åkte tillbaka in till stan och drog in på gayklubben "Gretas" tyvärr va de inget ös där och vi var både mätta och trötta.
Vi drack upp våran cider och sedan åkte vi hemåt. De va trevligt!:)

Fredag dag:
Jag har länge tänkt överraska Fredrik med en resa ngnstans men priserna har ju varit HEJDUNDRADE!
Så jag avslöjade mina planer för min babe och vi började genast smida planer!!!
Och nu är det planerat!!:D
Den 15 oktober-29 oktober (2veckor) så ska vi åka till Hurghada i Egypten!! Fyfan va underbart de kommer bli!!
Resan kommer kosta drygt 20000 men då ingår hotell (Hilton Long Beach), flyg, mat, dryck och sportaktiviter!
All inclusive!!
Så underbart att jag o min babe ska få åka bort tillsammans! Han o jag:) <3 Älskar honom!!

FYFAN VA JAG LÄNGTAR!!!!!!!!
Så nu blir det hårdträning för beachen hösten 2009!;) hihi!:)

Va till gymmet idag:) Brände av 2½timme! Gick otroligt bra och jag får bara bättre och bättre kondiotion och även styrkan ökar! Wonderful!

Ikväll blir det nog myskväll här alldeles för mig själv...
Vi är bjudna på inflyttningsfest hos Marcus men jag har NOLL lust att gå. Vill hellre va hemma och titta på "Changeling" som jag hyrde förut:)
Mysa och känna kroppen bulta efter träningen:)

ÅÅÅÅÅH VA JAG LÄNGTAR TILL 15:e OKTOBER!!!

Några tips på vad man ska ha med sig?:)
Jag tänkte att jag skulle börja med hälsoinlägg. Är det något som skulle vara intressant?:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0