Hairbar

Armarna är fulla av skärsår och blåmärken.
Ja, jag har gjort det igen.

Jag har jobbat!!
Haha! Faen va arbetsskador man får på de där jobbet! Plus att jag igår skållade fingrarna på varmt tevatten! ajaj!
Igår hade vi bara körning till klockan 15. Sen fram till klockan 21, spelade vi kort, städade och kontrollerade maskiner!
Riktigt astråkigt faktiskt!
Men Cecilia o jag har gjort planer för midsommar! Vi ska samlas hos henne först o börja förfesta och sedan ska vi förflytta oss till någon krog! Faen va roligt de ska bli! Längtar!:D
På lördag blir det fest hos Marcus som ska ha inflyttningsfest och då börjar de där kruxet igen.
Va faen ska en ha på sig?

Torsdagen den 18:e Juni 09:30 blir det frisören! Faen va gött:D Klippa av sig de här helvetes skiten!
Det är så jävla slitet nu så de finns ju bara inte!!!
O där ingick maten i priset! Haha va faen! Lyxigt värre:D
Va tycker ni? Ska jag klippa av mig rufset?
Ställde klockan på 07 imorse och tog mig en yoghurttallrik med äppelmos och lite vattenmelon och sedan gick jag till gymmet och brände av 45minuter kondition, drygt 60min styrka sedan avslutade jag med 20minuters intervall på bandet!
Jag var så svett när jag klev av bandet att mina händer hade "russinat" till sig! haha:D
Sen hem o duscha och snart ska jag äta soppa med pannkakor som efterätt! Yum!:D

Sen blir det jobb som vanligt 13:10-21:06.

Trivs faktiskt som faen på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Mimmie

sv; va rörd jag blev :) Saknar dig med underbaraste mia <3<3 love yo, bamse kram till dig!

2009-06-09 @ 11:21:40
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0