Grattis till världens underbaraste student!!

Somnade sent, vaknade tidigt.
GIck till gymmet kl 07. Drog av ett otroligt bra o härligt pass:)
Sen gick jag o handlade på ICA o nu sitter jag o äter:)

Jag måste bara säga att Mimmie va otroligt vacker på balen!
Titta här va fin hon är:

Hon är så jävla vacker den där flickan!<3<3
Och imorgon tar hon studenten! Grattis till studenten gumman!!
Och snart blir hon Kröppa-bo också den där underbara saken! Ska bli underbart o ha henne så nära (när jag väl är hemma då)
Då måste jag komma o hälsa på o pussa på henne:) Hihi
Saknar henne:(
Hoppas du får en skitrolig dag imorgon gumman! Önskade jag kunde va med:(

Imorgon är jag ledig! GÖÖÖTT!:D
Då blir det även en öl/cider på krogen med Cecilia! Mysigt värre:D Hihi!
Gött med sista dagen denna vecka:)
Men fyfan va jag trivs på jobbet asså!!:D
Tack Emelie o Cecilia!:D Hihi!
De ska bli kul den här sommaren!
Nej nu måste jag städa undan lite här:)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Det är imorrn hon tar studenten! :D

Men visst va hon grymt vacker i sin balklänning?! :D

2009-06-11 @ 12:32:59
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Fader

Härligt o höra du trivs så bra Mia, o du har bra jobbar kompisar, värt mycket det.



Ja visst är Mimmie fin. :)

Ha en skön helg på er.

Saknar er båda.

Kramis

2009-06-11 @ 20:07:50
Postat av: Mimmie

åhh gumman!! nu fick jag en tår i ögat.. JAG ÄLSKAR DIG TACK FÖR ALLT DET FINA DU SKREV <3<3<3

2009-06-12 @ 06:49:33
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0