Goodies

Igår:
Åkte in till stan vid 17 tiden och mötte Frida. Fick träffa hennes långa pojkvän Andreas:)
Sedan gick hon o ja till Burger King och käkade (inte jag för jag hade käkat precis innan)
Vi pratade och hade de mysigt:) Sen gick vi till en kafé där dom va lite dryga men jag fick min chokladtårta tillslut:)
Vi satt där och pratade ännu mer och sen åkte vi tidigare till jobbet och satt där o pratade med alla andra och drack té:)

Jobbet har verkligen gått jättebra och på söndag börjar jag mitt riktiga pass:) De ska bli kul:)

Idag hade Frida bjudit med mig till "Diamand Dogs" och sedan skulle de va spelning på Henriksberg men jag är så fattig så jag stannade hemma:( Plus att jag knappt sett min älskling på hela veckan :( Men nästa gång vill jag faen bli med;)

Handlade i personalbutiken i morse igen:)
Handlade:






SUMMA:
47kr

hihi dä ä ju jätte billigt de:)
Imorgon ska jag köra ett stenhårt pass på gymmet! De lovar jag! Hehe!

Nu ska jag mysa med min babe<3
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0