Vädret ruskar på utsidan av mitt fönster

God morgon:)
Just nu sitter jag och äter en mysig frukost med min pöjk som snart ska bege iväg sig till jobbet.
Vädret ruskar där ute, så lite mysigt är det:)
Tvätten blir tvättad nere i tvättstugan och allt känns bra!
Nu är det bara en dusch som fattas!

Igår hade jag besöksrekord på bloggen! Typ trippelt som jag brukar ha! Alltid lite kul o få nya läsare!
Hoppas att ni kommer tillbaka även idag:)

Hmmm...idag skulle det va mysigt o gå på bio. Jag vill se den där nya filmen med Peter från Hey Baberiba! Det vore ju något!

Jag uppdaterar senare när dusch och tvätt är avklarad!! :)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Kommer från Karlstad med flyttade hit till Storfors för kärleken ; ) Men vi skall nog flytta till Karlstad så småningom : )

2009-07-31 @ 14:31:05
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0