The Rain's Falling Down On Me


Jag bjuder på en osminkad bild på sjuklingen!:P
Fyy va tråkigt jag har:( Jag hade hellre viljat vart på jobbet:(
Nyss tröstätit lite Marabou choklad och väntar på att klockan ska bli 23, när Älsklingen kommer hem till jobbet.
Just nu mår jag ganska bra, lite ont i halsen och hostig bara men det är så upp o ner. Helt plötsligt mår jag skitdåligt och sen mår jag bra och sen mår jag skitdåligt igen! Konstigt, men jag satsar på att va tillbaka till jobbet på onsdag!
Det är ju snart slut på jobbet. Den 27 augusti gör jag ju min sista dag!! Gud va tråkigt!
Trivs så bra på jobbet! Speciellt alla jobbarkompisar!

Sökt lite olika jobb idag. Mest på cafén och butiker, hoppas på att ngt ger utdelning i alla fall.
Hade tänkt någon dag att sticka upp till biblioteket och skriva ut CV och mitt personliga brev och dela ut på olika ställen, typ ICA här nere.
Fyfan vilken jävla skitsommar de har varit i år! Regnet bara vräker ner!!
Men det blir nog fint någon vecka i augusti som det brukar innan hösten kör igång på allvar.
Längtar så till i oktober när vi ska ut o resa. Känns overkligt. Nästan glömt bort de!:O

Igår var det skottlossning på en gata från där vi bor. Jag var hemma då, men jag hörde ingenting men jag hörde sirener och helikoprar! Farligt område de här:P

Fick SMS av pappa förut, han var hos farmor och det var mycket bättre med farmor:) guuud vilken tur!
Nu kan man slappna av lite!
Nej nu ska jag ta o hosta en stund, ha de fint:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0