She made my day

Igår va de lagomt o göra på jobbet:) Produktionen var slut kl 17:45 och 18:15 var allt klart och eftersom svärföräldrarna är här så drog jag hem lite tidigare:)
Kom hem 18:45 och då drog vi ut mot havet:)
 
Men det var inte så kul för mig, för jag var så hungrig så jag höll på o dö eftersom jag inte hade ätit ngt riktigt sen lunch=/ Kom hem efter nio och då var gråten inte långt borta!
Jättetrött va jag eftersom jag bara sovit typ 5-6timmar natten innan. Somnar innan tolv i alla fall och vaknar 04:40 av att Buffy spyr och sedan dess har jag varit vaken=/ JÄVLA SKITSÖMN!

Vi har fått ett nytt matbord av Fredriks syster Anna!:) Skitfint och det blev så mkt större i köket:D


Igår ringde även min underbara Madde och berättade att hon ska komma till mig nästa vecka:D:D
Görlie kommer på onsdagkväll (om en vecka alltså) och stannar till på lörda! ÅÅH ÄR SÅ GLAD!
Kommer bli så jävla kul den 24:e!!!
Rykten går också att en viss tjej från Degerfors kommer?;)

Jag är trött, kan inte söv:(

Idag är det benens tur att piskas på gymmet:P
Veckans träning:
Måndag: Kondition+Ben(styrka)
Tisdag: Överkropp (Styrka)
Onsdag (snart): kondition+Ben(styrka)
Torsdag (blir i morgon då): Överkropp (styrka)

Nej nu ska jag lägga mig i sängen o försöka söv igen:)

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅh jaa, det ska bli så jäkla roligt GÖrlie!! :D:D Saknar dig så!!! :D <<3<3<3



Å vilket bra bord föresten, Gör bra juh! hihi.

Vi hörs o syns Görlie!! Love yoU!<3

2009-07-15 @ 19:48:11
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0