Nu är det helga igen och då satt vi o skrek

Helg underbar helg!:) Nu är helgen här och jag har ont i ryggen:(
Fullt upp på jobbet men det gick bra:)
Köpte lite kanelgifflar och hamburgar-,korvbröd till grillning någon dag?
Men nu är jag hemma i alla fall och ska snart (när Fredrik kommer hem med mat) mixa till mig en laktosfriyoghurt!

Just ja! Jag har ju glömt att berätta en sak! De som känner mig vet att min mage är inte riktigt som den ska och har krånglat så länge jag kan minnas (nu ska vi inte gå in på detaljer:P) Så nu ska jag kö på laktosfritt ett tag och se om min mage blir bättre:) Men vilken tur för mig då att laktosfria produkter är SÅ mkt godare än vanliga!:D Smakar mer gräddigt liksom! Och fatta va glad jag blev när jag såg detta i kyldisken på Brunnsbo ICA:

Mumma:)

Imorgon 08:02 lämnar jag Götet för Värmland!:) För jag ska firas och så ska kusin gifta sig!
Jag kommer ha min underbara klänning på mig:

Längtar till den 24:e Juli för då blir det kalas i brunnsbo och sedan utegång i kära götet:)
Fått brev från skolan idag. Introduktionsdagen är 1 September kl. 09:00 i Vasakyrkan.
Min första kurs börjar dagen efter vid Grönsakstorget:) Nära och bra!

Nu ska jag packa

Ha de fint!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

kommer sakna dig i helgen. ses på söndag igen ha det underbart nu puss o kram

2009-07-17 @ 02:45:14
URL: http://emelieekstrand.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag är laktosint. och jag älskar också de laktosfria produkterna! Dock ett minus för att de är dyrare och här i Storfors är inte utbudet så värst... Men gott äre :D

2009-07-19 @ 09:16:40
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0