Nu är det dags för fredagsmyyyyyys!

Idag ska de mysas! Det har inhandlats mat och godis och glass dagen i ära!
Köpt laktosfri glass, får se hur det smakar, lät jävligt snuskt med vattenextrakt av sojabönor tycker jag men vi får hoppas på det bästa!:)

Jag testade min mage nyss. Drack två glas mellanmjölk. Med laktos. Det har knappt gått 5minuter och jag har redan ont i magen!
Jag är nog laktosintolerant:(
Om du har uppsvälld, gasig mage väldigt ofta efter en måltid kanske du också har det? Klicka på länken och läs!:)
Men som tur är att det laktosfria utbudet är riktigt stort! Och det är jättegott, det enda som är minus är att det är så mycket dyrare! Skärpning på er nu!
Sänk priset för oss som får ont i magen av vanlig mjölk!!

Ikväll ska Älsklingen och jag pröva på något nytt: Matvete . Så ikväll ska vi göra kyckling på något vis med sötsursås, wok och matvete! Det låter gott men vi får väl se hur det blir, men det kommer nog bli helt kanon bra tror jag!:D

Imorse hade vi ju som sagt tvättid och sen när jag skulle möta upp pöjken i stan efter hans jobb för att handla så tänkte jag på min blåa favorittröja från H&M som jag har haft så länge.
Jag kommer inte ihåg att jag stoppade den i torktumlaren
Jag fick panik och sprang ner i tvättstugan. Det var ju ändå TRE timmar sen jag var där och någon hade ju vart där emellan, jag sprang ner och tvättstugan var ledig och jag FLÖG in och där hängde den! Min underbara tröja!
Den hade antagligen legat kvar i tvättmaskinen! Tack och lov du snälla människa som hängde upp den!

Ikväll ska vi titta på Storm of the Century,
det är en skitbra lååång film av Stephen King. Jag rekommenderar!:)

Nu ska vi snart sätta igång med matlagningen, hoppas ni får en mysig fredagskväll med mycket god mat och dryck!

(Fått många nya läsare ser jag, någon som undrar vem jag är? Det är bara att fråga på så svarar jag)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag brukar ha matvete när jag gör kycklingsallad istället för typ pasta :D Skitgott!

2009-08-04 @ 23:21:28
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0