Ni är nu Man och Hustru

Åh! Jag bara ÄLSKAR bröllop, tillochmed jag som hatar att visa känslor satt o bölade där på andra parkett! Det var så fint!



Grattis Maddan och Thomas!!
I fredags så firade jag lite granna:) Fick pengar, en fin ring, ett fint glas med mitt namn och datum graverat och ett present kort på systemet:)
Sen i lördas kom min Fredrik och han var en glad pöjk. Varför? Jo, han och hans kära band och äntligen fått sitt välförtjänande skivkontrakt!! Grattis älskling!
Sen var det fint bröllop och sedan på kvällen köpte Fredrik o jag godis o chips och bjöd hem Carro på film o skräpmat! Underbart! Saknat den bruden!
Kom hit te Gbg så kör vi en Carro o Mia helg;)

Inte kul att jobba idag men det gick smärtfritt.
Längtar som faen te på freda!!!!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0