När ska jag bli fri?

Ställde mig på vågen imorse och fick en enorm ångest!
Det var hemskt, otroligt jobbigt. Det är fortfarande jobbigt, ångesten skaver ett hål i bröstet på mig och jag vill bara bort från mig själv.
Så fort jag såg siffran bröt jag ihop och sedan stack jag iväg till gymmet för att dämpa ångesten, vilket funkade sisådär eftersom jag bara körden 90minuter (ska börja med ett nytt träningsupplägg, återkommer om det senare) och sedan har jag varit på jobbet. Inte tänkt så mkt på de men nu är jag hemma igen och jag känner olusten komma krypandes!


Mitt nya träningsupplägg är:
Måndag: Ben+kondition
Tisdag: Överkropp (mage, armar, rygg)+ Kondition
Onsdag: Ben+Kondition
Torsdag: Överkropp+ Kondition
Fredag: Ben+ Kondition
Lördag: Vi får se hur jag känner mig i kroppen om jag tar en vilodag men annars: överkropp+kondition.
Söndag: Vilodag

Förut har jag ju kört 2½timme per gång ca 2-3 gånger/vecka. Men då måste jag gå upp så tidigt för att hinna innan jobbet så om jag delar upp det så blir det ju träning varje dag plus kortare träningspass så att jag hinner med allt! Det blir bra tror jag:) Får köra här en vecka eller mer o se hur det känns i kroppen:)

Mina kläder från Nelly har kommit idag också! Men jag har inte sett dom än, Älskling hämtade ut dom så han har påsen på jobbet men han kommer hem om en timme så då blir det te o pröv:D

Te veckan får jag besök av en viss Per, ska bli underbart kul o träffa honom igen eftersom det var några månader sen sist:)

Nu ska jag dricka te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0