Läkarintyg


Fy! Igår kväll så smög sig huvudvärken tillbaka tillsammans med sin käre vän halsont!
Jag fick feber och mådde allmänt jävla skit!
Vaknade brutalt tidigt imorse och mådde ÄNNU sämre!
Ringde till jobbet och sa att jag inte skulle kunna komma till jobbet idag, då fick jag höra att jag var tvungen att skaffa mig ett sjukintyg! Jaha så jag fick pallra mig iväg sjuk o jävlig till läkarmottagningen där det gick relativt fort faktiskt.
Läkaren klämde och kände lite och tog halsprov, det var en vanlig förkylning. Jag skulle hem och kurera mig, sa han
Läkarintyget gäller fram till den 2 augusti men jag hoppas jag kan komma tillbaka tidigare!
Blä, så nu ska dricka en MASSA honungste o tycka synd om mig själv o alla pengar jag förlorar genom att vara hemma:(

Jag vill köpa mig en dator, måste ju ha en dator till hösten när jag ska plugga, jag vill ju inte ockupera Fredrik dator i 4,5år. Min gamla dator är värdelös med massa trasiga tagenter! Jag vill ha mig en HP, klicka här. Jag vill ha 12,1" och den kostar ca 6000kr. Det är ganska dyrt och jag ska ju resa till hösten! Cräp!

Nej nu ska jag vila o kolla om det är ngt bra på teven:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det är ju jnte det :/ krya på dig gummsan :)

2009-07-26 @ 12:40:14
Postat av: Lina

Vad ska du plugga?

Va roligt att du kom in allafall. Krya på dig :)

Kram

2009-07-26 @ 17:51:09
URL: http://linaballeriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0