Imorgon bär det iväg!

Åh va jag längtar tills jag ska hem till kära Värmland imorgon!!
Om en timme ungefär skulle jag tro kommer Emelie och hämtar upp mig och vi ska köpa en massa bröd (förhoppningsvis) och så ska jag ta hem till mina nära och kära där hemma!:D hihi!
Sista dagen på arbetsveckan! fan va gött!! Veckan har gått jättefort och allt har gått jättebra! Minimalt med krångel vilket inte hör till det vardagliga!

igår beställde jag en massa kläder från Nelly.com. Massa sommarklänningar till Egypten!:)
Plus att par skit snygga jeansjeggins som jag inte kunde låta bli :$
Allt gick på ungefär 2000kr men jag tog på faktura så jag hinner få min kära lön:) Gud så bra det blir!
Kommer säkert imorgon men då är jag i Värmland:( Synd att jag inte hinner hämta dom, hade vart gött med ngn fin klänning hemma:)

På tradera vann jag även en Ed Hardy bikini, men den stämde inte överens med bilden:( överdelen var svartvit och det är den inte alls egentligen:( Måste mejla men fan va jobbigt de är:P

Nej nu har jag städat, diskat och packat lite till helgen:) Duktiga jag!
Så här ser helgen ut:
Fredag: 07:07 (tror jag att det blir) lämnar jag Göteborg. Framme i Kröppa 12:55. Är i kröppa hela fredagen (eller i stugan rättare sagt)
Lördag: Åker till mamma och barnen och myser där o grillar och så:)
Söndag: 07:50 åker vi från kristinehamn mot göteborg:( Framme i gbg 11:17, käkar lunch ute på stan ngnstans och sen drar jag till jobbet.
Så som ni förstår kommer jag inte att blogga så mkt under helgen, så det är bäst att slänga in ett inlägg nu innan det bär iväg!:)

Men nu ska jag läsa bok innan jag ska till jobbet!!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0