Glada nyheter!


Vaknade 04 imorse och kunde inte somna om=/
Klockan 07:30 gick jag in på gymmet och hörde 60min styrka och 20min rask promenad på bandet.
Helkropp idag eftersom jag inte körde ngt i förrgår:S
Träning denna vecka:
Måndag: Ben+Kondition
Tisdag: Överkropp+Kondition
Onsdag: Ben+Kondiotion
Torsdag: Vilodag
Fredag: Ben+Överkropp+ Lite lätt kondition.

Kom hem, duschade och somnade faktiskt vid elva tiden.
Vaknade ett. Gick upp och satte mig vid datorn och loggade in på studera.nu och där står det: "Antagningsbesked 1"
VA?! Har jag fått svar redan?!
Jag klickade och bläddrare ner!
Mitt förstahandsval dietist kom jag som reservplats, men på mitt andrahandsval kom jag in!!!:D
Så den 1:e September blir det till att plugga som hem och konsumentkunskapslärare på Göteborgs universitet!!:D
Fattar ni om jag är glad eller?!?! Utbildningen är på 4,5 år och sen är jag utbildad lärare! Faen va sköj!!:D
Åååh, nu längtar jag!!! Kom nu älskade underbara höst!!
Måste ta ledigt för Egypten resan också då!!:O
Oj, då kommer jag missa mycket:( Men ja, ja. Det får man ta då:)

Nu är jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0