Destination: Systembolaget!

Så. Idag är man ett år äldre. Ett år klokare och ett år...? Ja vaddå?:)
Vaknade imorse och hade fått en del sms, men jag är urfattig på mobilen och kan inte svara men tack så jättemkt för alla grattissms! Goa ni är!:D
Fick frukost på sängen och en fin blomma, ett kort och ett par för småa skor.
Jag känner mig fortfarande krasslig så jag åkte inte till jobbet idag.
Vi tog en snabbis in till stan sen för att byta skorna och då mådde jag faen inte bra! Jag hade värmevallningar och mådde jättecräp!! Huvudet snurra och fy!:S
Men skoaffären där Fredrik hade köpt skorna va pytteliten så de fanns inte så många skor att välja bland så vi tog pengarna tillbaka istället och gick till Åhléns där jag istället tog en mascara från Dior (320kr) och en foundation (485kr)! Wie! glad jag för jag har tittat på den där mascaran i FLERA månader!:)
Sen va ja tvungen att bara handla lite på systemet!:D


Så frågade kassörskan efter legg och jag bara: Javisst, o hon tittade på de o sa grattis! hehe:D

Sen när jag kom hem så hade jag fått brev från CSN och från Lärarförbundet och min Fitness Magazine:D
Sen somnade jag i sängen en liten stund och nu mår ja ännu sämre:( Blä:(
Jag vill inte va sjuk för på freda ska jag ju festa:( Dubbelblä!

Men grattis till mig i alla fall som lämnat tonåren och nu ska vara en vuxen kvinna (?)
Jaja, de vet ja inget om, men handla på systemet. Dä får jag;)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha va rolig du är som lägger upp bilder på när du ska in på systemet ^^



Ses på freda! :D

2009-07-22 @ 16:33:13
Postat av: Frida

Grattis Mia och krya på dig :D

2009-07-22 @ 20:52:28
URL: http://andrevstamerika.blogg.se/
Postat av: sara

grattis grattis grattis!:D<3

2009-07-23 @ 14:51:18
URL: http://sarario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0