The World Is A Playground

När ska jag få ett jobb?

Jag söker som en jävla idiot och jag får ingenting...
Telefonen ekar tyst och börjar undra om den verkligen fungerar?
Hur kan det vara så JÄVLA svårt?!?!
Men det är bara o fortsätta att söka men jag vill tillbaka till Pågen:(
Pågen va så jäkla bra! Bra jobb, bra folk o bra lön!
TA MIG TILLBAKA!

Vad har Mia hittat på idag då?
Jag har tvättat, jag har spelat SIMS, jag har tränat (ska slänga in lite till) jag har kollat på film.
Om lite mindre än en timme så kommer babe hem. Längtar så.
Han jobbar så mkt nu för tiden=/

Snälla! Har jag någon läsare i Göteborg som vet om något jobb så hör av er!
Vi svälter här hunden och jag och jag gör alltid bra ifrån mig:)


Lägger in en random bild från "The sims 3" här är min åldrande "Maria Graaf"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0