The Sims 3

Träningspass nr 2 avklarat för idag!
Träningsvärken skriker i benen på mig:P
Min Älskling är så himla snäll att han ska ge mig "The Sims 3".
Madde har det o dä verkar ju jäkla kul och vi är ju gamla Sims fan;)
Right back in the beginning;) Haha:D
Ska ladda ner det ikväll när ja vet om min dator pallar det eller inte:)



Åh va kul det ska bli o pröv spela det sen;) hehe:D

Ikväll blir det Desperate Housewives kl. 21:00 på kanal5! Missa inte det!

Min babe har åkt iväg på rep han:( kommer nog inte hem förrän sju, åtta eller kanske senare?

Early To Bed har spelning på torsdag (3/12-09) klockan 22 på Sticky Fingers, här i Göteborg
- Be there

Det var allt för mig för den här stunden! Nu ska jag fortsätta ha tråkigt:)

Kommentarer
Postat av: Mimmie

sv; haha jaa det kan vara så att jag satt på jobbet ;) gör fortfarande faktiskt, väntar på att få sluta, det har varit sååååå lugnt idag! :p

2009-12-01 @ 15:39:26
Postat av: Madde

JAA!! Va snäll han är :D Spelet är skit kul! :D

2009-12-01 @ 18:00:44
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0