Min Fredrik

Längtar till imorgon:)
Det kommer bli en rolig vecka:)

Fick ett samtal tidigare idag från min Görlie. Alltid lika roligt:)
Längtar till nästa vecka när jag ska mysa med min görlie o dricka vin o äta pepparkakor:D eller pepparkaksdeg!
Hihi!
Nästa vecka blir det att umgås med nära och kära för hela slanten! Ska bli kul och skönt!
Skönt att komma bort från Göteborg en stund och känna pressen på att skaffa sig ett arbete.

Sitter och tittar på nyårskläder. Vet inte om jag vill ha klänning/kjol? Hm... Svårt val=/
Vad ska ni ha på er?:)

Gud vad kär jag är:) Jag har hittat rätt, äntligen:)
Det är när man slutar leta som man hittar den man så länge letat efter.
Jag älskar min pojkvän väldigt mycket ska ni veta:) Han har räddat mig på alla sätt och vis.

Tack! Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mimmie

sv; Absolut INTE giftemål! jag ska ALDRIG gifta mig, det här är nå väldigt roligt :D hihi

2009-12-15 @ 07:50:22
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0