Du är så vacker med spackel att du inte kan förstå!

Idag är det den 1 December! Äntligen är julmånaden här!
Jag började min dag runt 04:30 skulle jag tro?
Låg kvar i sängen o försökte sova men det var förgäves!
Tänkte på massa gamla saker som hände i gymnasiet!
Konstigt att det bara ploppar upp ibland!
Jag gjorde mig en knäckebrödsmacka med Kalles Randiga o té, och sedan ett träningspass på 30minuter.
Sen duschade jag och så gjorde jag mig iordning! Det är skönt att sminka sig ibland!:)
Man får lite bättre självförtroende!



Lite skönt med lite finare kläder också:) Eller ja, jeans o linne är i alla fall bättre än mjukisbyxer!:P
Just nu är tvätten i tvättmaskinen!
Jag gick ner för en kvart sen kanske för att kolla om det var ledigt, ska egentligen tvätta 11 och de va dä:D
WIE!
Tur det för vi hade så mkt tvätt!
Idag är det jättefint väder i Göteborg!
Kallt men molnfritt och en lysande sol! Helt underbart:D
Såg idag att vår nya lägenhet får morgonsol:D
Så jävla mysigt o sitta på balkongen o äta frukost i solen!

Pappa ringde häromdagen, det var kul. Längesen man hörde av någon där hemma. Lever ni?
Madde, Mimmie, mamma, syskon? Hallå!?:P Hehe!:D

Nää, nu blir det "Efter Tio" och sedan tvättstugan igen! Harrå!:)

Kommentarer
Postat av: Mimmie

jag lever allt, har bara haft lite fullt upp :) Fin du är gumman :) Hoppas allt är bra med dig i det fina vädret! kram

2009-12-01 @ 13:34:29
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/
Postat av: Madde

Snygging!

2009-12-01 @ 18:05:52
URL: http://maddel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0