Babydrömmar

Så himla besviken är jag. Mer än så säger jag inte.

Ååh! På fredag kommer Carro och på måndag kommer min mystiska person som ska stanna en hel vecka!
Lovely!
Ska bli så kul!
Behöver verkligen dig, behöver prata ut med någon. Behöver dig, du som alltid har funnits (nästan i alla fall:P) för mig, du mystiska person;)

Igår sökte jag fem jobb här i Göteborg som jag hoppas ger utdelning:)
Speciellt det som var på ett café.
Håll tummarna!

Inatt drömde jag att jag var med barn! Gud vilken underbar dröm, den var så verklig o när jag vakna blev jag så besviken!
JAG VILL HA BEBIS!

Visst ser det bra ut? Hehe, jag skulle bli en så jävla bra mamma det vet ja:D

Kommentarer
Postat av: Emelie

fick du ett minus på stickan?

2009-12-07 @ 23:14:45
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Haha nej Emelie, jag pissa inte ens på stickan men jag blev besviken på att det bara va en dröm:)

2009-12-09 @ 13:08:48
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va glad att dä va en dröm du! :) Lev din ungdom först o skaffa barn sen, det hinner du med!!

2009-12-09 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0