Nu vet jag vilka som verkligen betyder!

Idag har mamma o barna åkt hem:( Saknar dom redan!
Men det var lite jobbigt med huvudet bland allt stoj, jag tog kanske lite mer tabletter när dom var här för att orka.
I natt tog jag mina Tradolan för första gången och jag älskar dom! Eller ja, det kanske va att överdriva lite men de tog bort smärtan väldigt mkt och effekten satt i hur länge som helst!
Nu börjar det ebba ut igen och jag tog två tabletter runt 8 , 7 kanske? imorse.
Har inte ätit någonting idag. Magen har inte ens kurrat till ens en liten gång.
Inte sugen på något heller.
Jag är väldigt besviken på dig, ska du veta. Man kan ju liksom höra av sig ibland för att säga grattis till 20årsdan eller skolan.


Jag är glad för att jag har mina äkta vänner och familj och min underbara pojkvän!




Jag måste ge lite extra cred till min pojkvän! Utan honom under den här perioden som jag har haft ont (annars också) så hade jag inte klarat det!
Han har hjälpt mig överlevt den här smärtan fast den har varit outhärdlig!!

Grattis till min underbara gumma Madde som fyllde 20år igår! Grattis Gumman!
Hoppas du fick en bra dag fast du jobbade natt :( Älskar dig så mycket!!

Snart är det dags för Veckoreyvn!;)
På tordsag får ni köpa nr 18 får då är jag med:D

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh! Tack så jätte jätte mycket gumman!!! <3

ÄLSKER DIG så mycket!!!<3

puss

2009-08-17 @ 02:13:25
URL: http://maddeloo.blogspot.com
Postat av: Louise

Ja, jag är säker på att du skulle älska selma spa! Tänk dej nyttig mat, massa rolig träning & mys i ett :D Det finns verkligen ALLT där! Det paketet som vi bokade heter Weekend Optimal & var alltså 3 nätter. Det kostade 4595:- per skalle. Men det är absolut värt det, & då fick vi ju även behandlingar & mat med i priset.

Gå in på deras sida & kolla! selmaspa.se

Puss& Kram, längtar tills jag får köpa Veckorevyn nu! :D <3

2009-08-17 @ 15:35:17
URL: http://louisenystroom.blogg.se/
Postat av: emma

ja måste köpa tidningen:D hehe

2009-08-17 @ 18:06:21
URL: http://trinket.bloggsida.se
Postat av: Janni ♥

Jag vet hur det känns! Förra året när jag fyllde 20 var det knappt nån som hörde av sig och gratta! :( Inte när jag kom in på min digital fotografi-utbildning heller! :(

2009-08-21 @ 14:02:17
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0