Helgen och shopping!




Fredag:
Fredrik och jag kom fram till Storfors vid 11.30. Vi gick hem till ett tomt mamma hus och där åt vi lite lunch och sen gick vi och lade oss.
Sedan vid fyra tiden kom pappa och hämtade mig o Fredrik så drog vi till Karlskoga o hämtade Tias o Frida.
Sen drog vi till Nykröppa där vi träffade Lasse, Monica, Bengt och Margit. UNDERBART kul!
Så hiiiiimla länge sen:(
Lördag:
Vaknade i stugan bredvid min babe<3 åt frukost och sen drog vi in till Kröppa igen och jag fixade till mig lite, sen blev det lunch på Prästbäcken! Sedan blev det kräftkalas i stugan! Tyvärr blev det dåligt med bilder men det var kul!:D
Söndag:
Vaknade vid 11. Gick upp och åt frukost. Väckte min babe och sedan åkte vi till Kullen o åt lunch o efterätt sen åkte vi till Karlskoga med Frida och sedan åkte vi hem till Mamma i Storförs!
Måndag (idag):
Gick upp 6:30. Gick till tåget 07:30. Framme i Gbg igen 11:55. Sedan åkte Fredrik till jobbet och jag har pysslat o städat här hemma o tvättat. Sen drog jag in till Backaplan o köpte lite kläder!


Skor från DINSKO, jeans, tshirt och cardigan från Gina Tricot


Imorgon är det skoldags!
Önska mig lycka till!
Imorgon 09:00 börjar jag och slutar ca 13:30!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till!! :)

2009-08-31 @ 21:34:07
Postat av: Madde

Snygga kläder! :D

2009-09-01 @ 10:59:56
URL: http://maddeloo.blogspot.com
Postat av: Karin

Snygg bild på mig och fredrik:) det syns vem som var nykter va?!

2009-09-02 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0