tröööööött

Blä. Jag hatar o va sjuksriven:(
Idag va jag i alla upp till biblioteket o skrev ut CV, personligt brev och betyg och sånt.
Ska ta med mig till intervjun imorgon:)

Huvudet vet jag inte riktigt hur det är med.
Tar ju så mkt tabletter=/ men det blir nog inte bättre eftersom effekterna varar längre (annars brukar de va tvärtom när man tar tablettert mycket och länge)
Trött är jag så inni helvete! De där starka tabletterna gjorde mig jättetrött! Tog dom i går morse! Sov under dan, sov 12 TIMMAR i natt och så är jag riktigt trött nu :(
Konstiga tabletter =/
Har inget mer o skriva, är bara så trött...

Kommentarer
Postat av: Frida

hoppas mallen till cvn blev bra som jag skicka =)

Lyckatill nu!!!!

2009-08-18 @ 10:45:09
Postat av: Carro

hoppas det går bra på intervjun imorgon gumman!:D

låter ju inge vidare om du ska gå och vara trött hela tiden av de där tabletterna? saknar dig!

2009-08-18 @ 17:55:41
URL: http://justmemf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0