The train in my tunnel

Allt känns bättre nu.
Vill inte prata mer om det.
Idag började vi 13:10 (som vanligt) och produktionen tog slut 13:20. Jamen heja! (Jävligt ironiskt)
Så vi har städat, läst, ätit, tvättat grismatvagnar, läst igen och så ÄNTLIGEN.
Klockan åtta (en timme tidigare) stämpla vi ut och nu är jag äntligen hemma!
Ont i magen som ett svin har jag!

Igår gjorde jag ett fynd på Coop Forum på Backaplan.
Bara 39kr!!

Till helgen kommer mamma och barnen och jag tänkte att vi skulle dra till Universeum (barnen skulle bli helt tokiga:D)
Men det är ju FÖR FAEN svindyrt!!
Micke går in gratis men för Moa (som är 4år) och My (som är 10år) kommer det gå på 139kr PER PERSON!
Alltså 139 kr FÖR EN FYRA ÅRING! Det är ju faen sjukt! Och 169kr för vuxen.
Det betyder alltså; mamma, kenneth, my, moa, micke, fredrik o ja. Det kommer gå på 954 spänn!
Det är ju faen inte klokt! Det är ju liksom för BARN! HUr kan dom ta ut sånna hutlösa priser för ngt som är för barn?
Sjukt

Nej nu ska jag äta Kellogs special K flingor med mjölk som jag fått dille på!!
Yummie yum yum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0