Lilla Bommen

Jag är så trööööööött!

Upp tidigt för att gå på intervju. Gick jättebra, han hade fått ett bra intryck utav mig sade han men han skulle höra av sig i nästa vecka.
Så önska mig lycka till!!! :D
Sen efter det åkte vi in till stan och köpte bröllopspresent till Fredriks syster med pöjk och tog en fika på Condeco
och sen gick vi längs hamnen till Järntorget. Det var så fint längs hamnen!:)


Och där tog vi spårvang till Guldheden och hjälpte Caroline o flytta hem till Jonas:)
Så väl klara i Majorna (där de bor nu) så blev de pizza och nu är vi ÄNTLIGEN hemma.
Är så jävla trött!!

Imorgon ska jag o Fredrik till Hjo och kurera oss! Ska bli härligt, ett litet avbrott.
Lite trött på Göteborg just nu.
Ligger hellre i Hjo och är sjukskriven än i Göteborg!

Nu ska jag läsa bok! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0