I want to come back for more

Ännu en ny dag i Göteborg efter en USEL natts sömn!
Gud va dåligt jag sov i natt!
Vaknade imorse med huvudet dunkandes och hostan värre än en på länge, när ska jag bli frisk?!
Åkte in till stan och mötte Fredriks syster vid 11. Vi fikade, eller ja, Fredrik och jag åt frukost och sedan följde vi dom till bussen och sedan åkte vi hem och här är vi!Buffy är riktigt gnällig nu och vi borde gå ut med henne snart, men innan vi gör det lägger jag upp en bild från webbcamen som jag lekte med alldeles nyss:

Om en månad är det dags för skolbänken igen! Oh gud vad jag längtar! Gud va fort tiden går!!

Lägger in ett nytt inlägg innan kvällens slut:)
Mannen till vänster är min, MIN och bara min!:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0