Aktivitetsfälts krångel!

Idag har det varit ganska varmt och man måste ju utnyttja solen när det väl är framme så Fredrik o jag har legat ute på en filt och ätit laktosfri glass (som var riktigt god!)
Imorgon är det dags för jobb igen och det ska bli ganska gött faktiskt:)
Så jääävla tråkigt o bara gå hemma hela dagarna, fick nog av det under min 6månaders period som arbetslös!

Åt nyss lite godis som det nog va laktos i, ont  och svullen om magen! Men nog om gnäll!
Längtar te babe ska komma hem (han kommer hem vid 23) då ska vi kolla klart på filmen och mysa!
Till veckan har Älsklingen semester. I två veckor. Det är ju gött för han, men han ska ju sjävklart hem till sina föräldrar. Och det är ju klart att han ska. Jag menar: Inte ska han behöva sitta här och vänta på att jag ska sluta, jag vet hur jävla träligt de är:S
Och jag har ett problem, en svaghet: Jag kan inte sova själv.
Jag kan sova själv i sängen men jag har ENORMA problem att sova själv i hela lägenheten, eller huset.
Då bara ligger jag o inbillar mig en massa saker, typ att någon är på balkongen, någon är i köket, någon smyger utanför dörren osv, osv. Ligger och inbillar mig en massa saker!
Ja, ja. Vi får se hur det går för mig:)

Fick ett underbart SMS av Mamma förut idag. Brast ut i gråt inne på Nordstan. Det var så fint! Tack så mycket mamma!
De orden värmde fint!

Jag har ett problem med aktivitetsfältet på datorn! När man minimerar sidorna så lägger dom sig bara två och två, så man får bläddra och så lägger dom sig så smått!:O
Någon som kan hjälpa mig med det?

Ha en bra lördagskväll!
Pusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0