Ridtur

Nu har jag precis kommit hem från stallet.
Jag red på min gamla "ex" häst Prinsen!:)
åh, han är ju så underbar!
Men jag tog inte en så lång tur, men två galopper hann jag med;)

Jag bad mamma ta kort när jag satt på Prinsen och sen efteråt när jag skulle titta på dom så fanns de inga kort:S
Mamma hade bara tryckt ner knappen halvvägs:S Dumma mamms:(
Men de va helt underbart i alla fall!
Fast en läskig sak hände.
Mamma har ju en 3årig som en tjej håller på att rida in.
Och idag så fick Candy (mammas 3åring) damp och typ stegra med tjejen och då välte dom på en bil så Candy låg på tjejen på bilen!:O

Men det gick bara bra med tjejen som tur är:)

Nu tittar jag på "Halv åtta hos mig" och är allmänt trött:)
Ska mysa nu och hoppas på god mat!:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh va kul o det lät o få rida igen. o Galppera :D hihi.

Nää, guu va läskigt dä där med tjejen som hände :O bilen blev ju alldeles buklig ju :O ont hon måste ha fått :O

2009-04-10 @ 10:49:53
URL: http://maddeloo.blogspot.com
Postat av: becca

Hej Mia ! vem är det som rider in Candy. Puss

2009-04-10 @ 21:40:04
URL: http://beccabergare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0