Godmorgon; Snart lördag!

Godmorgon på er:) Underbart väder idag!
Ska snart ut o sätta mig på balkongen o lösa korsord!:D
Åååh, igår bokade vi bord på en jättemysig restaurang; Klicka här för att checka in! Skitfint och skitmysigt!
Jag kan inte fatta att i övermorgon har vi varit tillsammans i ett helt år! Det har gått så fort!:D
Och det känns bara bättre och bättre för varje dag. Man blir tryggare i varandra och allt känns bara bra:)
Jag kan lita 100% på honom, och det känns så bra! Man har ju hört skräckexempel på svartsjuka i förhållanden och det verkar ju SKIT jobbigt, men vi litar på varandra:)
Så på lördag firar vi Ett år tillsammans!
Och då ska vi MYSA som faen! Bara så ni vet;)
Ska hämta klänningen sen efter ett ungefär, ska bli kul! Men ja passar tyvärr inte i klänning:S
Men bara jag får på mig klänningen så är jag nöjd! Haha!:D  Hoppas den sitter smickrande bara:P
Men ja vet inte ja=/ Mina breda höfter brukar förstöra klänningbärandet! ÅÅÅH! Hatar dom:S
Ja,ja. Nu ska jag ut på balkongen eller nåe:)
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0