Fikabröd och Pågenbrev

Jippi! Idag fick jag brev från Pågen! Äntligen:D
Drogtest

Hihi! Den 15:e ska jag dit o pissa i en burk!:D
Tur att man inte tar några droger då:)
Men tyvärr så missar jag Early To Beds spelning i Karlsta den 29:e:(
Mimmie o ja o Carro med flera skulle ju gå tillsammans men dan efter kl 10 redan så är det introduktionsdag på Pågen
Jag vill så gärna gå på de:(
FAEN också:(
Men jag vill väldigt gärna på introduktionsdan:) Man får prioritera.

Sen drog vi in till stan och köpte magneter till kylskåpet och en nyckelring till mig:D Ett strass "F":s nyckelring
Och sen träffade vi Pappa och Pia och vi drog till Condeco o fikade:D Yum! Vaniljté o bärbulle:D
Vaniljté o bärbulle:)

Sen drog vi hem o käka mos o ungstekt falukörv:D 
O sen direkt efter de drog vi till Jonas o kolla på hockeyn o drack cider(eller bärs) och åt ostbricka:D
Nu är vi äntligen hemma igen och sängen ser ganska inbjudande ut!:)
Nu ska jag gosa med min Älskling:)
 Puss puss på er :*

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nej fan också såg ju verkligen fram imot det där i karlstad :( jaja det kommer väl fler gånger hoppes ja! Lycka till Görlie! :D

puss<3

2009-04-04 @ 15:25:38
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0