Feber och sommarvärme hör inte ihop

Okej, nu tror jag inte att jag har feber men jag känner mig väldigt varm:S
Somnade i sängen förut och när jag vaknade mådde jag så jävla piss!!:S
Fy! Jag hasade mig upp i sängen och gick ut med gumman (som faktiskt också behöver kissa även om jag är sjuk eller inte)
Sen kände jag småkurr i magen och ställde mig framför spisen och lagade mat.
Apiten har ju inte varit den bästa idag men jag fick i mig lite mos o "biff" o MASSOR med grönsaker:)
Satt på balkongen i sommarsolen

Tillsammans med:

Guuud va söt hon är<3<3
Men nu börjar hon bli lite gnällig. FYYY, jag orkar verkligen inte gå ut med henne:S Det är ju synd om mig:)
Nej nu ska jag leta fram ngn bok o läsa o sätta mig på balkongen i myset. Kanske med en tékopp?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0