Faktura-betald!


Idag fick jag kontraktet och fakturan på gymmet! Wie!
Jag skrev på och betalade på en gång och skickade tillbaka brevet så ja hoppas ja hinner få gymkortet innan måndag för då öpnnar de:)
Faen va roligt! Längtar så mycket!

Jag tror att dom har skickat klänningen också. Igår så stod det typ "Bekräftelse" men nu står det "Leverad" så det är nog på väg nu! WIIE! Vilken tur för då hinner jag ju få den innan helgen! Perfekt!:D

Nästa helg ska vi åka till Karlstad. På fredag kväll spelar Early To Bed, så då ska jag se^^ o sen på lördag ska Fredriks gamla band släppa en skiva så då blir det fest på Nöjes!! Så jävla roligt! Längtar!!!:D

Lite bättre dag idag:) Älskling är o repar nu men kommer väl hem om ngn timme och då ska vi prova en ny maträtt.
Eller ja ny och ny. Ungstekt falukorv med en ny creme fraiche mix:) Äpple och pepparot! YUM!:D

Längtar tills mitt gymkort kommer och snart har jag världens mest vältränade kropp!;) Hihi!:D

Kommentarer
Postat av: madde

Tack Görlie! :DBaka ni för bröd då? :D hihi..

Va kul att grejerna är på väg nu då! :D

puss<3

2009-04-22 @ 19:50:09
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0