Det bästa året i mitt liv

Min kamera har gått sönder tror ja men nu har jag i alla fall gjort mig i ordning och så här ser jag ut idag:

Här kommer en bättre bild på klänningen (de ovanför är ju mobilbilder:S)

Hihi, jag är jättefin:D Wie!!

Igår va jättekul!:D Vi åkte till Ole o Carolina och satt där o prata, de va jättekul o dom är skitsnälla!!:D
Sen stack vi iväg till en ÖVERFULL krog och sen drog Fredrik o ja vidare till Burger King och efter vi käka där blev vi skitdåliga!
Så då åkte vi hem o somna!:D
O sen vakna jag i vargtimmen och mådde jättedåligt! fy:S Men nu mår jag bättre!:D
Åt världens mysigaste frukost!

Också fick jag en bukett röda rosor som man knappt ser på bilden! MYS:D
Nej nu ska jag hjälpa Fredrik välja klär:D
Ha de fint! Hörs senare!

(Jag spillde te på kameran imorse så displayen funkar inte så ja vet inte hur det blir med bildtagandet idag men jag hoppas att bara den får torka lite så blir de bra!)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Guuu va bra du passa i klänningen!! :D Så vacker! :D As Always!! :D

2009-04-25 @ 15:46:36
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Fader

Va fin du är i klänningen... :)

Va mysigt ni verkar ha det..

Stor kram på er...

2009-04-25 @ 16:33:35
Postat av: Madde

åhh fan va fin du är Görlie!! :)<3

Å va mysigt ni har det då :)

Ha det så kul nu!! :D

hihi. pusss<3

2009-04-25 @ 17:19:46
URL: http://maddeloo.blogspot.com
Postat av: sara

klänning var jättefin och du med!:D<3

2009-04-26 @ 11:30:33
URL: http://sarario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0